Verzending

Afhaling

U kunt de door u bestelde artikelen gratis bij ons thuis komen afhalen. Hiervoor kiest u tijdens uw bestelling als verzendwijze “Afhalen”.
Bij afhaling wordt doorgaans een identiteitsbewijs van de besteller gevraagd.

Desgewenst kan u uw bestelling ook rechtstreeks plaatsen bij ons thuis. U betaald dan via een contante betaling.

Bestellen via de website

U kunt via onze website bestellen – dit geldt echter enkel voor artikelen die direct uit voorraad leverbaar zijn.

Om een vlotte verwerking van uw order te waarborgen, worden alle orders bij binnenkomst nogmaals op beschikbaarheid gecontroleerd. Mochten er complicaties optreden, dan zullen wij direct contact met u opnemen. Houdt er echter rekening mee dat de controle en verwerking van uw order alleen tijdens openingstijden plaats vindt.

Nadat uw order volledig verwerkt is krijgt u per e-mail een bericht met hierin een afhaalnummer.
Let op: U kunt uw order pas na het ontvangen van dit afhaalnummer ophalen.

Indien de goederen worden afgehaald door iemand anders dan de besteller, dan dient een machtiging i.c.m. een (kopie van een) geldig legitimatiebewijs van zowel de besteller als de afhaler overhandigd te worden.

Conform aan de wetgeving heeft de consument het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het (de) product(en).
Indien u dit recht wil uitoefenen moet u ons de bestelde niet geopende goederen in nieuw staat terugsturen, inclusief de leveringsbon. We zullen u de aankoopprijs van het pakket terugbetalen indien de goederen zich nog in oorspronkelijke staat bevinden. De kosten voor de terugzending van het goederen zijn ten uwen laste. Geopende goederen worden NIET aanvaard.

Leveringsproblemen

Alle onregelmatigheden bij de levering (breuk, ontbrekende producten ten opzichte van de leveringsbon, beschadigde collies) dienen steeds gemeld te worden door de klant tijdens de levering van de aangekochte goederen.

 Voorwaarden

  • De klant kan opteren om zijn factuur te laten toekomen op een facturatieadres dat verschillend is van het leveringsadres. Dit is aan te passen tijdens het bestel proces.
  • De producten worden geleverd op het door de klant aangegeven leveringsadres.
  • Wijnen Marco brengt u op de hoogte van zodra de bestelling geleverd wordt. Wij sturen u verzendingsbericht per e-mail of contacteren u per telefoon.
  • De klant wordt aangeraden om de de staat van de verpakking en de inhoud te verifiëren bij levering en de mogelijke schade te melden bij levering van de goederen.
  • Het kan echter zijn dat de levering meer tijd vergt dan voorzien of dat de goederen zoek geraken. Indien de  goederen niet geleverd zijn binnen de periode die aangegeven wordt in het hoger vermelde verzendingsbericht vragen wij u om ons deze vertraging te melden, per e-mail of per telefoon.
  • De klant formuleert een klacht aan Wijnen Marco binnen de 3 werkdagen na de leveringsdatum, wanneer hij/zij merkt dat de geleverde producten niet corresponderen met de producten op de bestelbon, hetzij volgens de aard, hetzij volgens het aantal. Buiten deze gestelde meldingsperiode worden geen klachten aanvaard.
    De formulering van deze klachten ten opzichte van Wijnen Marco gebeurt bij voorkeur: telefonisch of per email info@wijnenmarco.be, waarbij u de referentie op de bestelbon specificeert.
  • Wijnen Marco houdt geen rekening met klachten die niet volgens deze procedure verlopen en ontheft Wijnen Marco bijgevolg van elke verantwoordelijkheid ten opzichte van de klant.
Print Friendly, PDF & Email